- OBJEDNÁVKY
1.1. Na zadanie objednávky v online obchode musí používateľ uviesť:
1.1.1. platnú adresu;
1.1.2. správne vyplnenú adresu na doručenie tovaru a fakturáciu;
1.1.3. správne vyplnené kontaktné údaje - dve mená, telefón.
1.2. V prípade, že objednaný tovar nie je dostupný, konzultant informuje používateľa. Ak používateľ nesúhlasí s nahradením objednávky iným tovarom, objednávka môže byť zrušená.
1.3. Objednávky v online obchode www.emart.sk sú prijímané 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
1.4 Pracovné hodiny konzultantov online obchodu emart sú:
Pondelok až sobota - 09:30 až 18:30; Nedeľa od 10:00 do 17:00
1.5. Používateľ môže odmietnuť objednávku bez toho, aby uviedol dôvody odmietnutia.
1.6. Objednávku je možné zrušiť telefonicky alebo e-mailom (email) na emailovú adresu uvedenú na stránke - email: orders@emart.sk. Aby bolo zrušenie platné, používateľ musí uviesť: číslo objednávky, telefónne číslo uvedené v objednávke, dve mená, s ktorými je zaregistrovaný na stránke, emailovú adresu (e-mail), s ktorou je zaregistrovaný na stránke, cenu objednávky.
2.DORUČENIE
2.1. Doručenie objednaného tovaru sa nevykonáva v nedeľu a počas štátnych sviatkov.
2.1.1. Bežná zásielka - do 4 (štyroch) pracovných dní od potvrdenia objednávky.
2.2. Doručenie sa uskutočňuje na presnú adresu uvedenú používateľom (či už rezidenčnú alebo obchodnú) alebo na pobočku kuriérskej spoločnosti.
2.3. Ak používateľ neposkytne prístup a podmienky na doručenie tovaru na uvedenú adresu v stanovenom čase alebo sa nedostaví na uvedenú pobočku vybranej kuriérskej spoločnosti na prevzatie tovaru včas, ak si túto možnosť zvolil, predávajúci je oslobodený od povinnosti splniť objednané doručenie.
2.4. Ceny za doručenie sú špecifické pre rôzne krajiny.
2.5. Ceny za doručenie sú:
2.5.1. Objednávky do 79,99 EUR - 15,00 EUR za doručenie (pre objednávky do 2 kg).
2.5.2. Objednávky od 80 do 199,99 EUR - 10,00 EUR za doručenie (pre objednávky do 2 kg).
2.5.3. Objednávky nad 200 EUR - bezplatné doručenie (pre objednávky do 2 kg).
2.5.4. Pre objednávky s celkovou hmotnosťou viac ako 2 kilogramy alebo s objemom väčším ako 0,025 m3 nemôžete využiť pevné alebo bezplatné doručenie. V tomto prípade bude cena za doručenie vypočítaná podľa poplatkov kuriérskej spoločnosti, ktoré závisia od skutočnej hmotnosti alebo objemu vašej zásielky. Táto zmena bola vykonaná s cieľom umožniť nám poskytnúť flexibilnejšie a presnejšie ceny za doručenie pri zabezpečení kvalitnej služby. Ak máte akékoľvek otázky alebo potrebujete ďalšie informácie, neváhajte nás kontaktovať.
3. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY. REKLAMÁCIE
3.1. Spotrebiteľ má právo na reklamáciu alebo vrátenie produktu zakúpeného v online obchode do 14 dní od prevzatia tovaru.
Na požiadanie o vrátenie tovaru musí používateľ informovať predávajúceho telefonicky (+421 884 000 893) alebo e-mailom orders@emart.sk
3.2. V prípade odstúpenia od zmluvy je používateľ povinný vrátiť zakúpený tovar v neporušenom obchodnom stave a s neporušenou etiketou.
3.3. V prípade odstúpenia od zmluvy, ak používateľ zaplatil za tovar, bude mu vrátená zaplatená suma za vrátený tovar do 15 / pätnástich / dní po vrátení tovaru. Suma nebude vrátená, pokiaľ spotrebiteľ nevráti tovar. Ak tovar nie je vrátený v lehote podľa bodu 6.1, odstúpenie od zmluvy neprodukuje účinok.
3.4. Reklamácia musí obsahovať aj osobný bankový účet klienta - IBAN a BIC, na ktorý bude vrátená zaplatená suma za tovar;
Náklady na dopravu nie sú refundovateľné!
Náklady na dopravu pri vrátení, výmene a/alebo reklamácii tovaru na žiadosť používateľa alebo mimo prípadov uvedených nižšie znáša používateľ!
3.5. Reklamácie sa podávajú, keď zakúpený tovar nezodpovedá dohode medzi stranami kúpnej zmluvy. Nesúlad v dohode medzi stranami môže spočívať v:
- tovar je poškodený počas prepravy;
- dodaný tovar zjavne nezodpovedá tomu, ktorý si zákazník objednal;
- ak cena, ktorú treba zaplatiť, nezodpovedá cene, za ktorú bola zmluva uzavretá;
3.6. V prípade reklamácie môže používateľ zvoliť výmenu konkrétneho tovaru za ten istý bez vád alebo za iný, alebo vrátiť tovar za účelom vrátenia peňazí. Konzultant e-shopu môže navrhnúť výmenu tovaru za úplne iný tovar pri cenovom porovnaní - buď používateľ doplatí, ak je druhý tovar drahší, alebo sú ponúknuté dva tovary za rovnakú cenu, alebo spotrebiteľovi je vrátený rozdiel medzi výmenou a novým tovarom, ak je cena nového tovaru nižšia ako cena zaplatená používateľom.